Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Omen 66
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mzf5n8" data-source="post: 61744" data-attributes="member: 14397"><p>Jag köpte en Omen 66:a till slut. Har åkt på den några dagar och den känns mycket skön. Hade inga problem med att den var för mjuk, utan den funkade alldeles utmärkt på både hårt underlag och i höga farter. Personligen tyckte jag att den var skönare än min tidigare Frontier 66:a (föregångare till Johan 66). Och eftersom jag inte verkar förlora något i stabilitet eller grepp känner jag mig nöjd med mitt val. Dessutom är Omen ganska lätt, i allafall lättare än min Frontier. </p><p></p><p>Först och främst kommer jag att använda den backcountry. När det skall brännas pist och hoppas tar jag fram min två år gamla Balance 61:a.</p><p></p><p>Ride on.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mzf5n8, post: 61744, member: 14397"] Jag köpte en Omen 66:a till slut. Har åkt på den några dagar och den känns mycket skön. Hade inga problem med att den var för mjuk, utan den funkade alldeles utmärkt på både hårt underlag och i höga farter. Personligen tyckte jag att den var skönare än min tidigare Frontier 66:a (föregångare till Johan 66). Och eftersom jag inte verkar förlora något i stabilitet eller grepp känner jag mig nöjd med mitt val. Dessutom är Omen ganska lätt, i allafall lättare än min Frontier. Först och främst kommer jag att använda den backcountry. När det skall brännas pist och hoppas tar jag fram min två år gamla Balance 61:a. Ride on. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Omen 66
Tillbaka
Topp