Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Ruler eller Burton Imperial?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Samuelelel" data-source="post: 831441" data-attributes="member: 118281"><p>Har kört med Ruler i många år, de är precis som CustomX som en V70, en arbetshäst som fyller sin funktion. Inte på något sätt dålig, utan beprövad kvalité. Kör numera med Ride Deuce, känns ungefär likadana i styvhet men betydligt lättare (mina Ruler hade ett par år på nacken, senare modeller är förmodligen lättare). Imperial har jag ej någon erfarenhet av, så enklast är nog om du kikar in i en butik och provar lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Samuelelel, post: 831441, member: 118281"] Har kört med Ruler i många år, de är precis som CustomX som en V70, en arbetshäst som fyller sin funktion. Inte på något sätt dålig, utan beprövad kvalité. Kör numera med Ride Deuce, känns ungefär likadana i styvhet men betydligt lättare (mina Ruler hade ett par år på nacken, senare modeller är förmodligen lättare). Imperial har jag ej någon erfarenhet av, så enklast är nog om du kikar in i en butik och provar lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Ruler eller Burton Imperial?
Tillbaka
Topp