Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Se7en? hur är den att åka på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JvB" data-source="post: 427623" data-attributes="member: 83858"><p>Jag funderar på att köpa en se7en. Jag provkörde den några åk i vintras och tyckte den var riktigt skön. Det var dock i Lindvallen och det hade kommit massa nysnö (= mycket lek och långsamt). </p><p></p><p>Hur är den att åka i pistad backe, är den för mjuk eller hur åker ni som kör på en se7en?</p><p></p><p>Jag har idag en Nitro Supra team men vill ha en bräda som är lite mera åt lek-hållet, åker ca 2-4 veckor per år så jag undrar: kan en se7en bli för mesig?</p><p></p><p>Är det någon som har några erfarenheter från se7en så hör gärna av er..</p><p></p><p>Tja!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JvB, post: 427623, member: 83858"] Jag funderar på att köpa en se7en. Jag provkörde den några åk i vintras och tyckte den var riktigt skön. Det var dock i Lindvallen och det hade kommit massa nysnö (= mycket lek och långsamt). Hur är den att åka i pistad backe, är den för mjuk eller hur åker ni som kör på en se7en? Jag har idag en Nitro Supra team men vill ha en bräda som är lite mera åt lek-hållet, åker ca 2-4 veckor per år så jag undrar: kan en se7en bli för mesig? Är det någon som har några erfarenheter från se7en så hör gärna av er.. Tja! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Se7en? hur är den att åka på?
Tillbaka
Topp