Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Se7en!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Viktoor" data-source="post: 132047" data-attributes="member: 28556"><p>Jää! tack för svaren!</p><p>Har kikat lite på Bataleon.. Grymt kul med lite nytänkande på plank-fronten, men hur funkar det egentligen?</p><p></p><p>Känns som UnIncen är för rejäla personer som kör stort, alltså inte mig. =/</p><p>Måste även erkänna att jag har svårt för att åka på annat än burton, trist jag vet men jag har svårt att hitta nått märke med rätt form på brädorna och som känns rätt. Skittrist! </p><p>Men hur svårt kan det vara att hitta en bräda som är rätt? Finns ju trots allt en hel jäkla massa olika...</p><p></p><p>the search goes on.</p><p>fler åsikter! =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Viktoor, post: 132047, member: 28556"] Jää! tack för svaren! Har kikat lite på Bataleon.. Grymt kul med lite nytänkande på plank-fronten, men hur funkar det egentligen? Känns som UnIncen är för rejäla personer som kör stort, alltså inte mig. =/ Måste även erkänna att jag har svårt för att åka på annat än burton, trist jag vet men jag har svårt att hitta nått märke med rätt form på brädorna och som känns rätt. Skittrist! Men hur svårt kan det vara att hitta en bräda som är rätt? Finns ju trots allt en hel jäkla massa olika... the search goes on. fler åsikter! =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Se7en!
Tillbaka
Topp