Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Sherlock 11 + Burton Cartel EST 09 hardware
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="riccweee" data-source="post: 862720" data-attributes="member: 119643"><p>mycket krångel med burton ICS alltså, har väl nog aldrig funkat precis som dom vill. byter ngn detalj varje år,</p><p></p><p>Till O.P, Se till för allt i världen att du får ett helt komplett transitions kit, Det finns nämligen två svarta gummiband som du måste trycka på fliken som du sätter in in ICS canalen under bindningen, den är för tunn på äldre Burton bindningar och du kan inte ställa in dina grader rätt utan dem. Så bara discar och skruvar räcker inte!!</p><p></p><p>Borde vara gratis, Burton skickade ca 100st gratis kit till min shop i början av året, hör av dig om du inte får tag på det så kan jag skicka ett. tar längre härifrån dock, iomed att jag e låååååångt bort....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="riccweee, post: 862720, member: 119643"] mycket krångel med burton ICS alltså, har väl nog aldrig funkat precis som dom vill. byter ngn detalj varje år, Till O.P, Se till för allt i världen att du får ett helt komplett transitions kit, Det finns nämligen två svarta gummiband som du måste trycka på fliken som du sätter in in ICS canalen under bindningen, den är för tunn på äldre Burton bindningar och du kan inte ställa in dina grader rätt utan dem. Så bara discar och skruvar räcker inte!! Borde vara gratis, Burton skickade ca 100st gratis kit till min shop i början av året, hör av dig om du inte får tag på det så kan jag skicka ett. tar längre härifrån dock, iomed att jag e låååååångt bort.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Sherlock 11 + Burton Cartel EST 09 hardware
Tillbaka
Topp