Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Sherlock 11 + Burton Cartel EST 09 hardware
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 862842" data-attributes="member: 80557"><p>[USER=28391]@doughboy[/USER]:</p><p>Vi far naturligtvis alla ha vilken asikt vi vill, och jag skrev naturligtvis avsiktligen provokativt eftersom jag tycker att (ständigt) haussa vissa tillverkare är en sak (gör jag själv med = cartel)), men att basha en annan tillverkare (med statement som "onödigt" och vanliga "funkar lika bra") utan att backa upp med argument, eller atminstone uttrycka nagon objektiv fundering för vad the channel skulle kunna vara bra för, uppfattar jag som osakligt och irriterande.</p><p></p><p>Jag är helt övertygad att du har mycket erfarenhet samt testat Burton och andras produkter, men i detta fall syntes det tyvärr inte pa det osakliga och subjektiva uttalandet (jag lovar naturligtvis inte pa samma gang att jag aldrig sagt nagot ogrundat eller osakligt men när jag gör det hoppas jag att jag inte gar in lika hart i matchen som du gjorde här och dessutom "mot nagon").</p><p></p><p>Sen har du naturligtvis rätt att det handlar om produktutveckling med affärsmässig bakgrund - men bara för att de "gör en apple" och kör sitt eget system betyder det inte att produkten inte har sina fördelar - i detta fall som nämnts lättare att ställa om stance (framförallt bredden) samt mindre risk för att pajja belaget genom att av misstag "skjuta" snö/vatten ut i belaget vid omskruvning pa berget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 862842, member: 80557"] [USER=28391]@doughboy[/USER]: Vi far naturligtvis alla ha vilken asikt vi vill, och jag skrev naturligtvis avsiktligen provokativt eftersom jag tycker att (ständigt) haussa vissa tillverkare är en sak (gör jag själv med = cartel)), men att basha en annan tillverkare (med statement som "onödigt" och vanliga "funkar lika bra") utan att backa upp med argument, eller atminstone uttrycka nagon objektiv fundering för vad the channel skulle kunna vara bra för, uppfattar jag som osakligt och irriterande. Jag är helt övertygad att du har mycket erfarenhet samt testat Burton och andras produkter, men i detta fall syntes det tyvärr inte pa det osakliga och subjektiva uttalandet (jag lovar naturligtvis inte pa samma gang att jag aldrig sagt nagot ogrundat eller osakligt men när jag gör det hoppas jag att jag inte gar in lika hart i matchen som du gjorde här och dessutom "mot nagon"). Sen har du naturligtvis rätt att det handlar om produktutveckling med affärsmässig bakgrund - men bara för att de "gör en apple" och kör sitt eget system betyder det inte att produkten inte har sina fördelar - i detta fall som nämnts lättare att ställa om stance (framförallt bredden) samt mindre risk för att pajja belaget genom att av misstag "skjuta" snö/vatten ut i belaget vid omskruvning pa berget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Sherlock 11 + Burton Cartel EST 09 hardware
Tillbaka
Topp