Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Sherlock 11 + Burton Cartel EST 09 hardware
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nosskire" data-source="post: 863040" data-attributes="member: 55515"><p>Angående diskussionen ICS och EST.</p><p></p><p>Som jag ser det finns det ingen fördel alls med ICS och EST eller vad burton kallar det. Jag har åkt exakt samma bräda med exakt samma bindningar (nåja, 1 årsmodell imellan). Och jag känner ingen skillnad alls. Snarare att jag upplever mera krångel med ICS och EST.</p><p></p><p>Hur många brädmärken är det som har kopierat burtons system?... Inga.. (såvitt jag vet). Om systemet vore bättre så skulle många brädtillverkade ta efter. Se t.ex på LibTech och deras Magne Traction. Burton mfl följer efter... Dvs det är en teknologi som gör skillnad.</p><p></p><p>Angående patent till höger och vänster så struntar företagen i dem alt hittar en väg omkring så det är inte därför ingen har följt efter burton...</p><p></p><p>Eller?... Någon får gärna försöka motbevisa mig men det här är en ren marknadsförings grej av burton enligt mig!</p><p></p><p>Nuff Said</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nosskire, post: 863040, member: 55515"] Angående diskussionen ICS och EST. Som jag ser det finns det ingen fördel alls med ICS och EST eller vad burton kallar det. Jag har åkt exakt samma bräda med exakt samma bindningar (nåja, 1 årsmodell imellan). Och jag känner ingen skillnad alls. Snarare att jag upplever mera krångel med ICS och EST. Hur många brädmärken är det som har kopierat burtons system?... Inga.. (såvitt jag vet). Om systemet vore bättre så skulle många brädtillverkade ta efter. Se t.ex på LibTech och deras Magne Traction. Burton mfl följer efter... Dvs det är en teknologi som gör skillnad. Angående patent till höger och vänster så struntar företagen i dem alt hittar en väg omkring så det är inte därför ingen har följt efter burton... Eller?... Någon får gärna försöka motbevisa mig men det här är en ren marknadsförings grej av burton enligt mig! Nuff Said [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Sherlock 11 + Burton Cartel EST 09 hardware
Tillbaka
Topp