Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton step on vs clew step in
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Patrikfaremo" data-source="post: 1252333" data-attributes="member: 180189"><p>Tack för alla svar! Sen uppdatering ifrån mig men jag valde clews bindningar då jag hade köpt nya boots precis, plus att step ons var slut överallt.</p><p>Är jäkligt nöjd med clew bindningarna efter att ha åkt med dom en vecka. Det är lite teknik i början men man kommer rätt snabbt in i det, det ända jag kan anmärka på är att det kan vara lite svårt å ”snäppa” av om man sitter ner känns som man behöver dra typ rakt upp men är säkert bara lite teknik som behövs där med.</p><p>Prisvärda? Ja jag skulle påstå det var snabb leverans med för att komma ifrån Tyskland</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Patrikfaremo, post: 1252333, member: 180189"] Tack för alla svar! Sen uppdatering ifrån mig men jag valde clews bindningar då jag hade köpt nya boots precis, plus att step ons var slut överallt. Är jäkligt nöjd med clew bindningarna efter att ha åkt med dom en vecka. Det är lite teknik i början men man kommer rätt snabbt in i det, det ända jag kan anmärka på är att det kan vara lite svårt å ”snäppa” av om man sitter ner känns som man behöver dra typ rakt upp men är säkert bara lite teknik som behövs där med. Prisvärda? Ja jag skulle påstå det var snabb leverans med för att komma ifrån Tyskland [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton step on vs clew step in
Tillbaka
Topp