Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
"Burton Stockholm Flagship Store" vilket skämt!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emil-Axelsson" data-source="post: 1248677" data-attributes="member: 9438"><p>I sak är jag med på vad ni säger, men inget är hugget i sten och visst finns det möjlighet att hantera detta på annat sätt. Ett exempel är om jag köper en dator från Apple på exempelvis Mediamarkt så kan jag ändå få hjälp med ett garantiärende på vilken Apple Store som helst i hela världen. Man står upp för sin produkt helt enkelt. Det är Burton som står för garantin på sin produkt. Butiken är endast ett mellanled. Har tidigare fått hjälp av Stadium för att reklamera en Burtonprodukt köpt på en Intersportbutik i en annan del av landet. Jag var helt öppen med detta. Det var visserligen ca 15år sen, men på den tiden var det i alla fall inget problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emil-Axelsson, post: 1248677, member: 9438"] I sak är jag med på vad ni säger, men inget är hugget i sten och visst finns det möjlighet att hantera detta på annat sätt. Ett exempel är om jag köper en dator från Apple på exempelvis Mediamarkt så kan jag ändå få hjälp med ett garantiärende på vilken Apple Store som helst i hela världen. Man står upp för sin produkt helt enkelt. Det är Burton som står för garantin på sin produkt. Butiken är endast ett mellanled. Har tidigare fått hjälp av Stadium för att reklamera en Burtonprodukt köpt på en Intersportbutik i en annan del av landet. Jag var helt öppen med detta. Det var visserligen ca 15år sen, men på den tiden var det i alla fall inget problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
"Burton Stockholm Flagship Store" vilket skämt!
Tillbaka
Topp