Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Supermodel 168
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="karyd" data-source="post: 770492" data-attributes="member: 104914"><p>Tyvärr så fick jag inte min bräda i tid pga. askmolnet. Beställde såklart expressfrakt via flyg med DHL, nu får jag dräggla hemma istället. Men den ser grym ut, tror den blir bra, framförallt tror jag att styvheten blir mycket bättre än den förra.</p><p>Däremot var Chamonix bra, smörig pist utan folk och lite offpist där det inte var alldeles för tung snö <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karyd, post: 770492, member: 104914"] Tyvärr så fick jag inte min bräda i tid pga. askmolnet. Beställde såklart expressfrakt via flyg med DHL, nu får jag dräggla hemma istället. Men den ser grym ut, tror den blir bra, framförallt tror jag att styvheten blir mycket bättre än den förra. Däremot var Chamonix bra, smörig pist utan folk och lite offpist där det inte var alldeles för tung snö :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Supermodel 168
Tillbaka
Topp