Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton T6 - för hård för hoppa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="djungel-Jim" data-source="post: 218976" data-attributes="member: 31240"><p>Jag är lite sugen på en Burton T6 efter att ha hört att den ska vara tokhård.. Jag gillar att pressa på rätt hårt i pisten när jag åker och gillar inte brädor som fladdrar i högre farter.. Men frågan är om den här brädan är FÖR hård? Jag har läst ett par recensioner och någon sa att det är näst intill omöjligt att hoppa med den och att varje liten bula i pisten kan medföra en vurpa.. Överdriver han?? Jag kör mest pist och offpist men vill även kunna hoppa en del.. Ska jag satsa på en custom x eller liknande istälet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="djungel-Jim, post: 218976, member: 31240"] Jag är lite sugen på en Burton T6 efter att ha hört att den ska vara tokhård.. Jag gillar att pressa på rätt hårt i pisten när jag åker och gillar inte brädor som fladdrar i högre farter.. Men frågan är om den här brädan är FÖR hård? Jag har läst ett par recensioner och någon sa att det är näst intill omöjligt att hoppa med den och att varje liten bula i pisten kan medföra en vurpa.. Överdriver han?? Jag kör mest pist och offpist men vill även kunna hoppa en del.. Ska jag satsa på en custom x eller liknande istälet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton T6 - för hård för hoppa?
Tillbaka
Topp