Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Burton Total Impact Shorts
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bergselk" data-source="post: 1070574" data-attributes="member: 156814"><p>Jag har ett par och var ganska skeptisk till att de skulle skydda väl. Nu har jag iofs inte använt de jättemycket, och inte krashat stort med de, men har ramlat på stjärten och sidan på boxar och rör ett par gånger. Förväntade mig direkt den där hemska smärtan man får när man ramlar på svanskotan mot något hårt, men det har mer eller mindre uteblivit. Kanske har det varit en kombo av att jag lyckats ramla på fläsket i stjärten i kombination med skydden men jag upplever helt klart att de hjälper, det är klart att om man får en smal rail precis mellan "kuddarna" på skyddet lär det göra ont ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bergselk, post: 1070574, member: 156814"] Jag har ett par och var ganska skeptisk till att de skulle skydda väl. Nu har jag iofs inte använt de jättemycket, och inte krashat stort med de, men har ramlat på stjärten och sidan på boxar och rör ett par gånger. Förväntade mig direkt den där hemska smärtan man får när man ramlar på svanskotan mot något hårt, men det har mer eller mindre uteblivit. Kanske har det varit en kombo av att jag lyckats ramla på fläsket i stjärten i kombination med skydden men jag upplever helt klart att de hjälper, det är klart att om man får en smal rail precis mellan "kuddarna" på skyddet lär det göra ont ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Burton Total Impact Shorts
Tillbaka
Topp