Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Troop....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zindu" data-source="post: 150400" data-attributes="member: 60538"><p>.....har jag snöat in lite på. Åker på en feather som är några år gammal nu och börjar få för mig att det är dags att byta upp sig. Jag tycker min bräda "fladdrar" när man åker fort. Ni som vet, när är det egentligen dags att byta upp sig, behöver man ens göra det?? Det kanske bara är jag som inbillar mig, det kanske känns lika för alla när de åker bräda.</p><p></p><p>Är isåf en troop ett bra kort att satsa på?Beskrivningen av den låter bra och jag har vid flertalet tillfällen stått och fingrat på en sådan i affärer. Jag är tjej, ca159cm lång, väger 43kg o har stl 37 iskor.</p><p>Det ska helst vara burton iaf eftersom jag gillar deras grejor.(mina skor o bindningar är också burton</p><p>och egentligen vill jag byta bindningarna också eftersom jag är så less på dem.</p><p>Så därför är tips på bindningar också välkommet.</p><p>Mina är lexa och såna vill jag inte ha nåt mer, jag har aldrig varit riktigt nöjd med dem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zindu, post: 150400, member: 60538"] .....har jag snöat in lite på. Åker på en feather som är några år gammal nu och börjar få för mig att det är dags att byta upp sig. Jag tycker min bräda "fladdrar" när man åker fort. Ni som vet, när är det egentligen dags att byta upp sig, behöver man ens göra det?? Det kanske bara är jag som inbillar mig, det kanske känns lika för alla när de åker bräda. Är isåf en troop ett bra kort att satsa på?Beskrivningen av den låter bra och jag har vid flertalet tillfällen stått och fingrat på en sådan i affärer. Jag är tjej, ca159cm lång, väger 43kg o har stl 37 iskor. Det ska helst vara burton iaf eftersom jag gillar deras grejor.(mina skor o bindningar är också burton och egentligen vill jag byta bindningarna också eftersom jag är så less på dem. Så därför är tips på bindningar också välkommet. Mina är lexa och såna vill jag inte ha nåt mer, jag har aldrig varit riktigt nöjd med dem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Troop....
Tillbaka
Topp