Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Troop....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tovsson" data-source="post: 158745" data-attributes="member: 60003"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag köpte en feelgood i höstas och har verkligen varit jättenöjd med den, kan rekommendera den starkt. Kan kännas lite hård tyckte jag först men skön när man kör fort, eller den är bra till det mesta helt enkelt!</p><p></p><p>Känner igen det där med lite stora skor, tyckte ju jag provade ut dem bra, men men, vet inte det är väl inte så mkt att göra kanske. Min polare snackade ioförsig om att hon hade några inlägg i sina skor så de satt bättre. Kanske får forska vidare lite på det!</p><p></p><p>Ha det bra o lycka till me brädköpet!</p><p>Tove</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tovsson, post: 158745, member: 60003"] Hallå! Jag köpte en feelgood i höstas och har verkligen varit jättenöjd med den, kan rekommendera den starkt. Kan kännas lite hård tyckte jag först men skön när man kör fort, eller den är bra till det mesta helt enkelt! Känner igen det där med lite stora skor, tyckte ju jag provade ut dem bra, men men, vet inte det är väl inte så mkt att göra kanske. Min polare snackade ioförsig om att hon hade några inlägg i sina skor så de satt bättre. Kanske får forska vidare lite på det! Ha det bra o lycka till me brädköpet! Tove [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton Troop....
Tillbaka
Topp