Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton un.inc & Custom Brew?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 333762" data-attributes="member: 53949"><p>jag skulle inte -v-axa (med enkel-v) den förens jag åkt på den nårra gånger.. fabriksvaxen är till för just din situation, att underlaget inte ska torka in.. därför är det bra att bara ha på för förvaring (en bräda hamnar ju inte i kundens händer direkt efter den kommer ut från fabriken, ska ju stå o damma i affärerna lite först) men suger för att åka på.. efter 2-3 dar kommer du behöva nytt vax... och DÅ vaxar du den..</p><p>Se till att förvara den efter vad Burton föreskriver så borde inte nåt hända under sommaren..</p><p>Skruva INTE på bindingarna när du förvarar den, låt de bara ligga breve...</p><p>GL</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 333762, member: 53949"] jag skulle inte -v-axa (med enkel-v) den förens jag åkt på den nårra gånger.. fabriksvaxen är till för just din situation, att underlaget inte ska torka in.. därför är det bra att bara ha på för förvaring (en bräda hamnar ju inte i kundens händer direkt efter den kommer ut från fabriken, ska ju stå o damma i affärerna lite först) men suger för att åka på.. efter 2-3 dar kommer du behöva nytt vax... och DÅ vaxar du den.. Se till att förvara den efter vad Burton föreskriver så borde inte nåt hända under sommaren.. Skruva INTE på bindingarna när du förvarar den, låt de bara ligga breve... GL [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton un.inc & Custom Brew?
Tillbaka
Topp