Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton un.inc & Custom Brew?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 333831" data-attributes="member: 53949"><p>Jag har redan svarat. 1. VAXA INTE.. än.. gör det när du åkt 2-3 gånger/dar på den.. dvs i vinter..</p><p>2. TA AV BINDINGARNA.. av anledningarna: de är i vägen, det är onödigt att ha dem på för du ska ändå inte åka nu, brädan ser möjligen snyggare ut utan bindingarna och du försäkrar dig mot att bindingarna inte blir konstiga/annorlunda/förstörda/sneda/skeva/flyger iväg med din bräda/mm.</p><p></p><p>Det är vad JAG skulle gjort, sen vad ni andra tycker är en anna femma.. ser bara inte anledningen att ha dem på när man förvarar den..</p><p></p><p></p><p>så skit i vaxet o sätt upp brädan på väggen istället tills du ska använda den..</p><p></p><p>ps. du kan ändra din tråd och din rubrik så du fittar (ej könsordet) in din andra tråd i denna.. ds.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 333831, member: 53949"] Jag har redan svarat. 1. VAXA INTE.. än.. gör det när du åkt 2-3 gånger/dar på den.. dvs i vinter.. 2. TA AV BINDINGARNA.. av anledningarna: de är i vägen, det är onödigt att ha dem på för du ska ändå inte åka nu, brädan ser möjligen snyggare ut utan bindingarna och du försäkrar dig mot att bindingarna inte blir konstiga/annorlunda/förstörda/sneda/skeva/flyger iväg med din bräda/mm. Det är vad JAG skulle gjort, sen vad ni andra tycker är en anna femma.. ser bara inte anledningen att ha dem på när man förvarar den.. så skit i vaxet o sätt upp brädan på väggen istället tills du ska använda den.. ps. du kan ändra din tråd och din rubrik så du fittar (ej könsordet) in din andra tråd i denna.. ds. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton un.inc & Custom Brew?
Tillbaka
Topp