Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
burton uninc, burton retrotwin, nitro misfit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GotlandInteIStAnton" data-source="post: 194963" data-attributes="member: 42498"><p>Nej, jag vet förstås inte vad jag snackar om. Efter sex säsonger i alperna måste jag se ut som en imbecill jämfört med nån som har Åsbacken som hemmaberg och har andats i färre år än jag åkt snowboard.</p><p></p><p> Jag tänkte bara försöka hjälpa nån som var undrande. Av egen erfarenhet (och ett dussin kompisar) vet jag att Burton inte är värt vad man betalar för. Visst du får en ny varje gång du knäcker, men det är ju tråkigt att byta bräda oftare än underställ...</p><p>Och vem fan vill ha en rosa bräda med spädgrisar på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GotlandInteIStAnton, post: 194963, member: 42498"] Nej, jag vet förstås inte vad jag snackar om. Efter sex säsonger i alperna måste jag se ut som en imbecill jämfört med nån som har Åsbacken som hemmaberg och har andats i färre år än jag åkt snowboard. Jag tänkte bara försöka hjälpa nån som var undrande. Av egen erfarenhet (och ett dussin kompisar) vet jag att Burton inte är värt vad man betalar för. Visst du får en ny varje gång du knäcker, men det är ju tråkigt att byta bräda oftare än underställ... Och vem fan vill ha en rosa bräda med spädgrisar på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
burton uninc, burton retrotwin, nitro misfit?
Tillbaka
Topp