Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
burton uninc, burton retrotwin, nitro misfit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pinn" data-source="post: 195729" data-attributes="member: 44213"><p>..</p><p></p><p>undrar vart denna Ferarri/Lamborghinihysteri kommer i från?</p><p></p><p>bara för att man är bland de största, använder de bästa materialen och är RIDER driven, Owned och har hjärtat i Snowboard... så behöver det inte bli en sån hype !!! ??</p><p></p><p>är Burton Hypat ?? jag tycker att de finns där år efter år och ger mig kvalitet och känsla</p><p></p><p></p><p>tänk på Rome, Bataleon, Avenue, Capita och alla andra "Nya" märken..</p><p></p><p>finns här ena året... är borta nästa år.. hype hype hype.. vad kommer de i från ?? var görs deras brädor?? varför försvinner de?? ja.. svar har jag på alla frågor.. men..</p><p></p><p></p><p>MEN.. jag älskar Burton .. Det ÄR kvalitet... så är det bara.. och bara för att de ibland går sönder en Burtonbräda så är inte Burton skit för det... det går sönder Salomonbrädor, Ridebrädor, Extremebrädor etc etc etc men ingen snackar skit om de märkena..</p><p></p><p></p><p>sluta tjata.. börja åka i stället... jag börjar bli trött på allt tjat..</p><p></p><p></p><p>kör det du vill. klä dig hur du vill.. kör med vilka kläder och färger du vill.. gör vad du vill i backen så länge du visar respekt för de andra som är där.. sluta snacka skit.. fokusera på att ha kul med dina polare och själv... åk.. kör skiten ur snön hela jävla säsongen-.. så mycket och så ofta du kan..</p><p></p><p></p><p> sluta tjata ................ åk snowboard...</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>/Pinn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pinn, post: 195729, member: 44213"] .. undrar vart denna Ferarri/Lamborghinihysteri kommer i från? bara för att man är bland de största, använder de bästa materialen och är RIDER driven, Owned och har hjärtat i Snowboard... så behöver det inte bli en sån hype !!! ?? är Burton Hypat ?? jag tycker att de finns där år efter år och ger mig kvalitet och känsla tänk på Rome, Bataleon, Avenue, Capita och alla andra "Nya" märken.. finns här ena året... är borta nästa år.. hype hype hype.. vad kommer de i från ?? var görs deras brädor?? varför försvinner de?? ja.. svar har jag på alla frågor.. men.. MEN.. jag älskar Burton .. Det ÄR kvalitet... så är det bara.. och bara för att de ibland går sönder en Burtonbräda så är inte Burton skit för det... det går sönder Salomonbrädor, Ridebrädor, Extremebrädor etc etc etc men ingen snackar skit om de märkena.. sluta tjata.. börja åka i stället... jag börjar bli trött på allt tjat.. kör det du vill. klä dig hur du vill.. kör med vilka kläder och färger du vill.. gör vad du vill i backen så länge du visar respekt för de andra som är där.. sluta snacka skit.. fokusera på att ha kul med dina polare och själv... åk.. kör skiten ur snön hela jävla säsongen-.. så mycket och så ofta du kan.. sluta tjata ................ åk snowboard... /Pinn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
burton uninc, burton retrotwin, nitro misfit?
Tillbaka
Topp