Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
burton uninc, burton retrotwin, nitro misfit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 195733" data-attributes="member: 28391"><p>Men du Pinn, min vän.</p><p></p><p>Burton är väl ändå inte att jämföra med Ferrari/Lamborghini. Burton är ju mer som typ Volkswagen. Vapor är Touareg, Custom X är en extrautrustad, fyrhjulsdriven Passat och vanliga Custom är en standardutrustad Passat etc:D</p><p></p><p>Ska vi snacka snowboardmärken som är som Ferreri/Lamborghini får vi gå in på brädor som tillverkas i små upplagor med exklusiva material typ Smokin, Glissade, Prior, Logic och några andra små märken som gör brädor från start till mål i egen fabrik.</p><p></p><p>Jag vet att din kärlek till Burton är äkta och jag respekterar den verkligen. Som du själv säger så är kärleken till snowboardåkning viktigare än prylarna man har under fötterna. Ibland kanske du själv ska tänka på det istället för att alltid rycka in som Burtons stora försvarare. Skit i vad andra tycker om ditt älsklingsmärke. Du vet ju själv varför Burton är så bra och det borde väl räcka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 195733, member: 28391"] Men du Pinn, min vän. Burton är väl ändå inte att jämföra med Ferrari/Lamborghini. Burton är ju mer som typ Volkswagen. Vapor är Touareg, Custom X är en extrautrustad, fyrhjulsdriven Passat och vanliga Custom är en standardutrustad Passat etc:D Ska vi snacka snowboardmärken som är som Ferreri/Lamborghini får vi gå in på brädor som tillverkas i små upplagor med exklusiva material typ Smokin, Glissade, Prior, Logic och några andra små märken som gör brädor från start till mål i egen fabrik. Jag vet att din kärlek till Burton är äkta och jag respekterar den verkligen. Som du själv säger så är kärleken till snowboardåkning viktigare än prylarna man har under fötterna. Ibland kanske du själv ska tänka på det istället för att alltid rycka in som Burtons stora försvarare. Skit i vad andra tycker om ditt älsklingsmärke. Du vet ju själv varför Burton är så bra och det borde väl räcka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
burton uninc, burton retrotwin, nitro misfit?
Tillbaka
Topp