Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
burton uninc, burton retrotwin, nitro misfit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GotlandInteIStAnton" data-source="post: 196310" data-attributes="member: 42498"><p>HAHA! Burton = Folka! Det var den bästa liknelse jag hört på länge. Sen var det skönt att de smått fientliga vibbarna i den här tråden försvann.</p><p></p><p>Då var det bara Swerik som inte riktigt förstod, jag har åkt sen jag var tio, men "bara" vart sex säsonger utomlands...</p><p></p><p>Och så hoppas jag att man numer kan skriva vad man tycker här utan personliga påhopp. Alla får väl tycka som de själva vill, och dessutom yttra sin åsikt, utan att få burton nerkört i halsen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GotlandInteIStAnton, post: 196310, member: 42498"] HAHA! Burton = Folka! Det var den bästa liknelse jag hört på länge. Sen var det skönt att de smått fientliga vibbarna i den här tråden försvann. Då var det bara Swerik som inte riktigt förstod, jag har åkt sen jag var tio, men "bara" vart sex säsonger utomlands... Och så hoppas jag att man numer kan skriva vad man tycker här utan personliga påhopp. Alla får väl tycka som de själva vill, och dessutom yttra sin åsikt, utan att få burton nerkört i halsen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
burton uninc, burton retrotwin, nitro misfit?
Tillbaka
Topp