Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton v.s Burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DPP" data-source="post: 66092" data-attributes="member: 34229"><p>Jag äger en Code 159 -03 som jag har tillbringat cirka 30 dagar på. En Custom provade jag i december i cirka tre timmar, så jag tycker mig fått en uppfattning om båda brädorna. </p><p>Jag kan börja med att säga att din försäljare inte verkar helt stabil, det förligger helt klart skillnad mellan de båda. Dock kan jag rekomendera båda brädorna även om Code ligger mig varmast om hjärtat.</p><p> </p><p>Code är en smal och relativt styv bräda. Skäret är till viss del progresivt vilket gör att du både kan ta skär med kort och lite längre radie. Den är mycket snabb kant till kant, vilket gör att den reagerar mycket kvikt och följer dina manövrar slaviskt. Balansen i brädan är perfekt, direkt när du ställer dig på brädan blir den ett med dig.</p><p></p><p>Custom är bredare och något mjukare. Den är inte lika kvick som Code men detta gör uppträdandet något lungare. Skäret är lagom avägt vilket gör den stabil och trygg. Custom är en mycket fin bräda och det är ingen slump att den återkommer i ny tappning sesång efter sesång.</p><p></p><p>Tipset från mig blir att försöka prova båda innan du bestämmer dig. Hur som helst är båda brädorna grymma och jag kan rekomendera båda två, men fick jag välja skulle jag ta Code.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DPP, post: 66092, member: 34229"] Jag äger en Code 159 -03 som jag har tillbringat cirka 30 dagar på. En Custom provade jag i december i cirka tre timmar, så jag tycker mig fått en uppfattning om båda brädorna. Jag kan börja med att säga att din försäljare inte verkar helt stabil, det förligger helt klart skillnad mellan de båda. Dock kan jag rekomendera båda brädorna även om Code ligger mig varmast om hjärtat. Code är en smal och relativt styv bräda. Skäret är till viss del progresivt vilket gör att du både kan ta skär med kort och lite längre radie. Den är mycket snabb kant till kant, vilket gör att den reagerar mycket kvikt och följer dina manövrar slaviskt. Balansen i brädan är perfekt, direkt när du ställer dig på brädan blir den ett med dig. Custom är bredare och något mjukare. Den är inte lika kvick som Code men detta gör uppträdandet något lungare. Skäret är lagom avägt vilket gör den stabil och trygg. Custom är en mycket fin bräda och det är ingen slump att den återkommer i ny tappning sesång efter sesång. Tipset från mig blir att försöka prova båda innan du bestämmer dig. Hur som helst är båda brädorna grymma och jag kan rekomendera båda två, men fick jag välja skulle jag ta Code. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton v.s Burton?
Tillbaka
Topp