Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton v.s Burton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DPP" data-source="post: 66094" data-attributes="member: 34229"><p>Burton Code tycker jag fungerar bra överallt men i djup lössnö skull hellre åka på en lite bredare bärda och på blåis skulle jag kanske välja en Extrem enlight som är styvare. I skog och park tycker jag att code funkar utmärkt.</p><p></p><p>Jag hade jag också tvivel när det visade sig att jag hade fastnat för en pipe-bräda. Jag trodde inte att det skulle passa mig, men efter testat cirka 20 andra brädor fastnade jag för Code.</p><p></p><p>Det ska dock sägas att denna bräda passar mig och min åkning, jag vet inte hur du åker och därför bör du testa brädmodellen innan du köper den. Annars finns det risk för Gris i säck köp.</p><p></p><p>En annan bräda som jag kan rekomendera är annars Santa Cruz Gian Simmen Pro som riktigt fin.</p><p>Sen får du inte glömma bra bindningarna och boots som gör minst hälften av åkkänslan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DPP, post: 66094, member: 34229"] Burton Code tycker jag fungerar bra överallt men i djup lössnö skull hellre åka på en lite bredare bärda och på blåis skulle jag kanske välja en Extrem enlight som är styvare. I skog och park tycker jag att code funkar utmärkt. Jag hade jag också tvivel när det visade sig att jag hade fastnat för en pipe-bräda. Jag trodde inte att det skulle passa mig, men efter testat cirka 20 andra brädor fastnade jag för Code. Det ska dock sägas att denna bräda passar mig och min åkning, jag vet inte hur du åker och därför bör du testa brädmodellen innan du köper den. Annars finns det risk för Gris i säck köp. En annan bräda som jag kan rekomendera är annars Santa Cruz Gian Simmen Pro som riktigt fin. Sen får du inte glömma bra bindningarna och boots som gör minst hälften av åkkänslan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burton v.s Burton?
Tillbaka
Topp