Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burtonbräda till lång tjej
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mooden94" data-source="post: 1051774" data-attributes="member: 95291"><p>En lib tech bräda är verkligen optimal, men smakar det så kostar det...</p><p>MEN! Bara en sak som magnetraction är verkligen ett grymt plus(!) som kommer göra henne MYCKET säkrare på brädan - oavsett hastighet.</p><p>Om hon åkt i 15 år på lågprisbrädor så känns det som att hon skulle behöva nånting som Lib Tech TRS för att utvecklas ännu mer...</p><p></p><p>Men återigen ett nypris på 5700? Ptja värt det om du frågar mig: det är verkligen skillnad mellan en "vanlig" bräda och en TRS, och hur länge har hon tänkt haft den? Jag har haft min skatebanana i 6 år och den är fortfarande lika bra som den var när den var ny; bara lite ful under efter att jag misshandlat den över sten och stock men alla hål och repor har jag smält igen så det är bara kosmetika!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mooden94, post: 1051774, member: 95291"] En lib tech bräda är verkligen optimal, men smakar det så kostar det... MEN! Bara en sak som magnetraction är verkligen ett grymt plus(!) som kommer göra henne MYCKET säkrare på brädan - oavsett hastighet. Om hon åkt i 15 år på lågprisbrädor så känns det som att hon skulle behöva nånting som Lib Tech TRS för att utvecklas ännu mer... Men återigen ett nypris på 5700? Ptja värt det om du frågar mig: det är verkligen skillnad mellan en "vanlig" bräda och en TRS, och hur länge har hon tänkt haft den? Jag har haft min skatebanana i 6 år och den är fortfarande lika bra som den var när den var ny; bara lite ful under efter att jag misshandlat den över sten och stock men alla hål och repor har jag smält igen så det är bara kosmetika! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burtonbräda till lång tjej
Tillbaka
Topp