Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burtonbräda, vilken väljer man?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mypan" data-source="post: 129929" data-attributes="member: 54635"><p>Hej Kim!</p><p>Jag är en tjej som är 169 har åxå 38 i skor och väger ca 60 kg.</p><p>jag gillar också att köra i pist med bra speed och självklart offpist åxå. jag tycker att du ska välja en lite styvare bräda och kanske också lite längre än vad de flesta här har föreslagit? har själv alltid kört på 155 cm och det har gått bra. ska nog visserligen gå ner till 152 eller 153 nu när jag köper ny för denna säsongen. och vill du ha ett bra pris så slopa burton, det finns många andra märken som funkar minst lika bra! Nitro tex </p><p></p><p></p><p>good luck cs i backen!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mypan, post: 129929, member: 54635"] Hej Kim! Jag är en tjej som är 169 har åxå 38 i skor och väger ca 60 kg. jag gillar också att köra i pist med bra speed och självklart offpist åxå. jag tycker att du ska välja en lite styvare bräda och kanske också lite längre än vad de flesta här har föreslagit? har själv alltid kört på 155 cm och det har gått bra. ska nog visserligen gå ner till 152 eller 153 nu när jag köper ny för denna säsongen. och vill du ha ett bra pris så slopa burton, det finns många andra märken som funkar minst lika bra! Nitro tex good luck cs i backen!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burtonbräda, vilken väljer man?
Tillbaka
Topp