Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Burtons Boots med "Speed Zone Lacing"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BesteN" data-source="post: 240800" data-attributes="member: 67956"><p>Hej!</p><p>Hade tänk att jag skulle köpa nya boots nu när snön kommer och det.</p><p>Blev riktigt suger på Burton moto, dom är ganska billiga, snygga och använder sig av burtons nya Speed Zone Lacing snörning, vilket jag tyckte verkade vara en bra idé då man drar åt nedre och övre delen av skon separat. </p><p></p><p>Kikade lite på dojjorna och la märke till att själva snörerna var riktigt tunna, första tanken var ju självklart "håller dom?!" granskade skon lite mer och då kom nästa tanke "hur f*n byter man skosnöre om det går av?!"</p><p>Jag menar, kasta ut 2000-3000:- på ett par skor som bara är att kasta bort om de där tunna skosnörena går av verkar ju lite onödigt..</p><p></p><p>Nån som vet vad snörerna håller för, och om dom går att byta osv? och är Moto bootsen något att ha? </p><p></p><p>// BesteN</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BesteN, post: 240800, member: 67956"] Hej! Hade tänk att jag skulle köpa nya boots nu när snön kommer och det. Blev riktigt suger på Burton moto, dom är ganska billiga, snygga och använder sig av burtons nya Speed Zone Lacing snörning, vilket jag tyckte verkade vara en bra idé då man drar åt nedre och övre delen av skon separat. Kikade lite på dojjorna och la märke till att själva snörerna var riktigt tunna, första tanken var ju självklart "håller dom?!" granskade skon lite mer och då kom nästa tanke "hur f*n byter man skosnöre om det går av?!" Jag menar, kasta ut 2000-3000:- på ett par skor som bara är att kasta bort om de där tunna skosnörena går av verkar ju lite onödigt.. Nån som vet vad snörerna håller för, och om dom går att byta osv? och är Moto bootsen något att ha? // BesteN [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Burtons Boots med "Speed Zone Lacing"
Tillbaka
Topp