Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
busluts ångest
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="myrshlok" data-source="post: 197397" data-attributes="member: 61254"><p>har kommit fram till att det antingen blir </p><p></p><p>k2 PE 06/07 169,174</p><p>lr</p><p>scratch fs wrs 06/07 174</p><p></p><p>båda kostar ca 3300kr på sportconrad med</p><p>marker m11.0 free</p><p></p><p>är ca 175,176 </p><p> men kommer minst va 180 nästa sesång, är van vid ca. 10 cm kortare än mig själv</p><p>väger 60kg</p><p>mest park,pist + lite offpist</p><p>kann åka på rent skär </p><p></p><p>har så jävla svårt å bestämma mig</p><p></p><p>p3 168 ligger också och gnager lite i bakhuvet</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="myrshlok, post: 197397, member: 61254"] har kommit fram till att det antingen blir k2 PE 06/07 169,174 lr scratch fs wrs 06/07 174 båda kostar ca 3300kr på sportconrad med marker m11.0 free är ca 175,176 men kommer minst va 180 nästa sesång, är van vid ca. 10 cm kortare än mig själv väger 60kg mest park,pist + lite offpist kann åka på rent skär har så jävla svårt å bestämma mig p3 168 ligger också och gnager lite i bakhuvet [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
busluts ångest
Tillbaka
Topp