Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Buss mellan Geneve och ValD?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="korkek" data-source="post: 30702" data-attributes="member: 13129"><p>jag kan inte riktigt svara på vad du ska boka. men ifjol bokade jag och min polare inte, och ingen annan som jag känner till som tog bussen från flygplatsen bokade heller. bussen brukar vara ganska halvtom (typ åtta pers när vi åkte).</p><p></p><p>så om du gör som vi gjorde ifjol: flyg dit, leta dig fram till buss-disken, boka närmaste buss. se dock till att vara där före 19.00, för det är sista bussen per dag.</p><p></p><p>angående tid från ankomst till bussresa så kan det nog vara varierande. vi hade köpt endast flygstol med sts-resor och kom då till en terminal som låg en bit från huvudbyggnaden, så vi fick leta oss fram över trottoarer och lite sånt. lite knixigt sådär, om man inte riktigt vet var man ska (som vi).</p><p></p><p>jag vet inte riktigt var reguljärflygen från sverige landar, men om du köper flygstol med ngt resebolag kan du nog räkna med att hamna dit vi kom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="korkek, post: 30702, member: 13129"] jag kan inte riktigt svara på vad du ska boka. men ifjol bokade jag och min polare inte, och ingen annan som jag känner till som tog bussen från flygplatsen bokade heller. bussen brukar vara ganska halvtom (typ åtta pers när vi åkte). så om du gör som vi gjorde ifjol: flyg dit, leta dig fram till buss-disken, boka närmaste buss. se dock till att vara där före 19.00, för det är sista bussen per dag. angående tid från ankomst till bussresa så kan det nog vara varierande. vi hade köpt endast flygstol med sts-resor och kom då till en terminal som låg en bit från huvudbyggnaden, så vi fick leta oss fram över trottoarer och lite sånt. lite knixigt sådär, om man inte riktigt vet var man ska (som vi). jag vet inte riktigt var reguljärflygen från sverige landar, men om du köper flygstol med ngt resebolag kan du nog räkna med att hamna dit vi kom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Buss mellan Geneve och ValD?
Tillbaka
Topp