Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
buss till val d
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STEEL" data-source="post: 27253" data-attributes="member: 29096"><p>Hejsan. Jag och min polare ska till Valdi i vinter och har funderat en hel del på hur vi ska ta oss ner dit om man inte ska köra.</p><p></p><p>Vi funderade en del på vad som var viktigt för oss på resan ner.</p><p>Dels var det ju att få ner alla prylar och grejor, men främst så är det kostnaden som styr.</p><p></p><p>Jag har hittat en resväg dit, som dock är något klyddig men helt klart billigast (om man åker ner dit innan skidresebyråerna; northlander etc börjar gå)!!</p><p></p><p>Vi tar flyg med goodjet.com från malmö till paris därifrån tar vi TGV (det franska snabb tåget) hela vägen till bourg st maurice.</p><p>Och där tar vi buss till Val d`Isère. </p><p>Det hela kommer att landa på runt (max!) 1200 kronor.</p><p></p><p>Sedan på hemresan i början av april får vi se, kanske lifta med någon till Sverige eller nåt? </p><p></p><p>När ska du ner då? </p><p></p><p>Vad kul det ska bli! Ha det bäst!</p><p></p><p>*STEEL*</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STEEL, post: 27253, member: 29096"] Hejsan. Jag och min polare ska till Valdi i vinter och har funderat en hel del på hur vi ska ta oss ner dit om man inte ska köra. Vi funderade en del på vad som var viktigt för oss på resan ner. Dels var det ju att få ner alla prylar och grejor, men främst så är det kostnaden som styr. Jag har hittat en resväg dit, som dock är något klyddig men helt klart billigast (om man åker ner dit innan skidresebyråerna; northlander etc börjar gå)!! Vi tar flyg med goodjet.com från malmö till paris därifrån tar vi TGV (det franska snabb tåget) hela vägen till bourg st maurice. Och där tar vi buss till Val d`Isère. Det hela kommer att landa på runt (max!) 1200 kronor. Sedan på hemresan i början av april får vi se, kanske lifta med någon till Sverige eller nåt? När ska du ner då? Vad kul det ska bli! Ha det bäst! *STEEL* [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
buss till val d
Tillbaka
Topp