Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bussar ner till alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STEEL" data-source="post: 25956" data-attributes="member: 29096"><p>Hej. I vintras besökte jag en kompis som säsongade nere i saalbach. Jag skulle bo hos honom så jag behövde bara bussplatsen ner. Jag gjorde så att jag helt enkelt väntade ut bussbolagen på att dem skulle sänka sina priser något. Det är så att dem aldrig lyckas fylla sina bussar helt.</p><p>Jag fick priset till 1200 kronor t/r och jag reste med lionalpin och dem var helt okej.</p><p></p><p>Jag var där en vecka över påsken då det toksnöade!!!</p><p></p><p>Ha det kul där nere, själv blir det Val d`Isère i fem månader för min del!!! /STEEL</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STEEL, post: 25956, member: 29096"] Hej. I vintras besökte jag en kompis som säsongade nere i saalbach. Jag skulle bo hos honom så jag behövde bara bussplatsen ner. Jag gjorde så att jag helt enkelt väntade ut bussbolagen på att dem skulle sänka sina priser något. Det är så att dem aldrig lyckas fylla sina bussar helt. Jag fick priset till 1200 kronor t/r och jag reste med lionalpin och dem var helt okej. Jag var där en vecka över påsken då det toksnöade!!! Ha det kul där nere, själv blir det Val d`Isère i fem månader för min del!!! /STEEL [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Bussar ner till alperna?
Tillbaka
Topp