Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bussresa enkel väg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korpen7" data-source="post: 362605" data-attributes="member: 76181"><p>Jag åkte med Lion Alpin ner och med Team Benns (DK) hem och det funkade skit bra.</p><p>Ska du ner tidigt däremot kan det vara svårt eftesom man tidigast brukar kunna få tag i en buss vid jul veckan. Men när du är där nere kan du ju se till att bli lite kompis med guiderna på orten så löser det sig garanterat med hemfärden iaf.</p><p></p><p>Ringde till Lion alpin och det var inga problem att bara åka en väg. Kostade i stort sett hälften av t/o/r priset. När jag skulle hem pratade jag bara med en guide på plats som fixade en plats.</p><p>Lycka till</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korpen7, post: 362605, member: 76181"] Jag åkte med Lion Alpin ner och med Team Benns (DK) hem och det funkade skit bra. Ska du ner tidigt däremot kan det vara svårt eftesom man tidigast brukar kunna få tag i en buss vid jul veckan. Men när du är där nere kan du ju se till att bli lite kompis med guiderna på orten så löser det sig garanterat med hemfärden iaf. Ringde till Lion alpin och det var inga problem att bara åka en väg. Kostade i stort sett hälften av t/o/r priset. När jag skulle hem pratade jag bara med en guide på plats som fixade en plats. Lycka till [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bussresa enkel väg?
Tillbaka
Topp