Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bussresa enkel väg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korpen7" data-source="post: 377302" data-attributes="member: 76181"><p>Splendid, testa med Team Benns i Danmark. Tror att de aker ratt tidigt och det kostar inte mer an svenska bolag. Du far iofs ta dig till Kopenhamn men det ar ju inte sa svart ifran Sverige.</p><p></p><p>ChristofferEngstrom, Ring och tjata. Problemet kan vara att de an sa lange tror att de kan fylla bussen och inte vill slappa en stol for halva priset (betalade halva priset i vintras nar jag akte ner). Bokade min biljett i december tva veckor innan jag akte och da hade de val gett upp hoppet. Flog iofs men tror inte att det ar nagon skillnad. Lion ar lika mycket kapitalister som alla andra i Sverige. Tjanar de pa det sa far du aka med.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Tar avstand fran all mojlig kritik om mitt uttalande om kapitalister i Sverige.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korpen7, post: 377302, member: 76181"] Splendid, testa med Team Benns i Danmark. Tror att de aker ratt tidigt och det kostar inte mer an svenska bolag. Du far iofs ta dig till Kopenhamn men det ar ju inte sa svart ifran Sverige. ChristofferEngstrom, Ring och tjata. Problemet kan vara att de an sa lange tror att de kan fylla bussen och inte vill slappa en stol for halva priset (betalade halva priset i vintras nar jag akte ner). Bokade min biljett i december tva veckor innan jag akte och da hade de val gett upp hoppet. Flog iofs men tror inte att det ar nagon skillnad. Lion ar lika mycket kapitalister som alla andra i Sverige. Tjanar de pa det sa far du aka med. Tar avstand fran all mojlig kritik om mitt uttalande om kapitalister i Sverige. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Bussresa enkel väg?
Tillbaka
Topp