Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Butik för inköp av pjäxor och skidor, i Uppsala?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oldrider" data-source="post: 1025408" data-attributes="member: 145047"><p>Jag köpte formssprutade innerskor + pjäxor i Stöten förra året, och är grymt nöjd. Har aldrig haft pjäxor som suttit så bra! Nu tänkte jag att frugan ska få sig pjäxor och skidor också, istället för att årligen få halvpassande hyr-skräp.</p><p></p><p>Till saken hör väl att hon är total nybörjare, och behöver således minst lika mycket guide:ning som random erfaren skidåkare inför pjäx- och skidköpet. Finns det någon vettig butik i Uppsala, där de kan komma med bra råd? Kanske kan jag få henne att ta sådana där pjäxor där man kan forma ytterskalet? Jag ska försöka övertala henne till att köpa bra (dyrare) grejer jag tror att hon tror att XXL duger. XXL vet jag inte om jag tror på direkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oldrider, post: 1025408, member: 145047"] Jag köpte formssprutade innerskor + pjäxor i Stöten förra året, och är grymt nöjd. Har aldrig haft pjäxor som suttit så bra! Nu tänkte jag att frugan ska få sig pjäxor och skidor också, istället för att årligen få halvpassande hyr-skräp. Till saken hör väl att hon är total nybörjare, och behöver således minst lika mycket guide:ning som random erfaren skidåkare inför pjäx- och skidköpet. Finns det någon vettig butik i Uppsala, där de kan komma med bra råd? Kanske kan jag få henne att ta sådana där pjäxor där man kan forma ytterskalet? Jag ska försöka övertala henne till att köpa bra (dyrare) grejer jag tror att hon tror att XXL duger. XXL vet jag inte om jag tror på direkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Butik för inköp av pjäxor och skidor, i Uppsala?
Tillbaka
Topp