Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Butik monterade skidorna fel. Ansvar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 986503" data-attributes="member: 136103"><p>Chris Bentchetler:</p><p>I would say 2 or 2.5 behind center. We are very similar in size, and I personally ride mine at 1.5 behind center.. I've ridden a pair at center, 2, 2.5, and 1.5, and loved them all, but for all around/ all the time, 2 was the way to go. Hope that helps my friend, and thank you very much for the support. Hope you enjoy them.</p><p></p><p>Cheers,</p><p></p><p>CB</p><p></p><p>Har läst den där tråden tidigare och därför vill jag ha dom monterade 3 cm från center. Nu är dom 5 från center, dvs 2 från factory. Men som sagt allt kommer att lösa sig och bara bemötandet har gjort mig nöjd egentligen. Tack för era inputs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 986503, member: 136103"] Chris Bentchetler: I would say 2 or 2.5 behind center. We are very similar in size, and I personally ride mine at 1.5 behind center.. I've ridden a pair at center, 2, 2.5, and 1.5, and loved them all, but for all around/ all the time, 2 was the way to go. Hope that helps my friend, and thank you very much for the support. Hope you enjoy them. Cheers, CB Har läst den där tråden tidigare och därför vill jag ha dom monterade 3 cm från center. Nu är dom 5 från center, dvs 2 från factory. Men som sagt allt kommer att lösa sig och bara bemötandet har gjort mig nöjd egentligen. Tack för era inputs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Butik monterade skidorna fel. Ansvar?
Tillbaka
Topp