Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Butik monterade skidorna fel. Ansvar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 986505" data-attributes="member: 13863"><p>Jag är möjligtvis ute på riktigt tunn is ... men om jag tittar på bilder på Atomic BC så tycks det finnas en baslinje på skidan samt ett antal streck fram och bak. Är det inte denna linje som det refereras till oavsett om man säger center, factory eller teamline. Eller är det här tre olika markeringar? Märkligt nog tycks man prata om omkring 2 cm bak från alla dessa linjer? Hur hänger det här egentligen ihop?</p><p></p><p>Nyfiken!</p><p>/MM</p><p></p><p>Edit: Är det så att center inte är markerat och ligger omkring 2.5 cm framför factory/teamline? Tycks ju vid en snabb googling som -2 cm i förhållande till factory/team är en helt OK montering för lössnö ... men det är kanske inte det som är ditt fokus?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 986505, member: 13863"] Jag är möjligtvis ute på riktigt tunn is ... men om jag tittar på bilder på Atomic BC så tycks det finnas en baslinje på skidan samt ett antal streck fram och bak. Är det inte denna linje som det refereras till oavsett om man säger center, factory eller teamline. Eller är det här tre olika markeringar? Märkligt nog tycks man prata om omkring 2 cm bak från alla dessa linjer? Hur hänger det här egentligen ihop? Nyfiken! /MM Edit: Är det så att center inte är markerat och ligger omkring 2.5 cm framför factory/teamline? Tycks ju vid en snabb googling som -2 cm i förhållande till factory/team är en helt OK montering för lössnö ... men det är kanske inte det som är ditt fokus? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Butik monterade skidorna fel. Ansvar?
Tillbaka
Topp