Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Butiken Sport Bittl, är den att lita på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1329730" data-attributes="member: 144594"><p>Liksom mina, se ovan i denna tråd. När fick du dina monterade? Att låta Sport-Bittl montera bindningar är ett lotteri. Och om/när det blir fel, som för mig, så kommer du att få ett aggressivt faktaresistent bemötande av deras kundtjänst. Det fick åtminstone jag och många andra på Trustpilot.</p><p></p><p>Sport-Bittls rating på Trustpilot har länge legat betydligt lägre än de tyska kvalitets-online butikerna, men på ett mysko sätt ökat med över en enhet på ungefär ett år, så nu litar jag inte på Trustpilot heller.</p><p></p><p>Vad de kan göra bra är att ta en färdig produkt och skicka hem den till dig, och om du vet exakt vad du köper, och ingen montering av dem behövs, så går det nog bra. Sport-Bittl är skidsportens onlinebutikers Temu. Håll för näsan och båda tummarna. Billiga varor, billig verkstad, billigt bemötande.</p><p></p><p>[ATTACH=full]43152[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1329730, member: 144594"] Liksom mina, se ovan i denna tråd. När fick du dina monterade? Att låta Sport-Bittl montera bindningar är ett lotteri. Och om/när det blir fel, som för mig, så kommer du att få ett aggressivt faktaresistent bemötande av deras kundtjänst. Det fick åtminstone jag och många andra på Trustpilot. Sport-Bittls rating på Trustpilot har länge legat betydligt lägre än de tyska kvalitets-online butikerna, men på ett mysko sätt ökat med över en enhet på ungefär ett år, så nu litar jag inte på Trustpilot heller. Vad de kan göra bra är att ta en färdig produkt och skicka hem den till dig, och om du vet exakt vad du köper, och ingen montering av dem behövs, så går det nog bra. Sport-Bittl är skidsportens onlinebutikers Temu. Håll för näsan och båda tummarna. Billiga varor, billig verkstad, billigt bemötande. [ATTACH type="full" size="1839x2500"]43152[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Butiken Sport Bittl, är den att lita på?
Tillbaka
Topp