Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Butiken Sport Bittl, är den att lita på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gone skiing" data-source="post: 1329776" data-attributes="member: 179533"><p>Skulle kontakta Sport-Bittl. Att de tidigare ansåg att upp till 5mm var inom felmarginalen betyder ju inte att de fortfarande gör det.</p><p></p><p>Skulle dock inte förvåna om det är andra felmarginaler som gäller för svenska kunder mot tyska. Att frakta ett par skidor till Sverige är dyrt vilket kan minska viljan att göra rätt för sig.</p><p></p><p>Jag har aldrig haft några problem med Sport-Bittl, de har rättat till misstag när det skett men så skulle jag inte heller låta någon annan montera bindningar åt mig.</p><p></p><p>Kundtjänst har dock varit både trevligare och proffsigare i andra affärer som Telemark-Pyrenees, Snowcountry och Bergzeit.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gone skiing, post: 1329776, member: 179533"] Skulle kontakta Sport-Bittl. Att de tidigare ansåg att upp till 5mm var inom felmarginalen betyder ju inte att de fortfarande gör det. Skulle dock inte förvåna om det är andra felmarginaler som gäller för svenska kunder mot tyska. Att frakta ett par skidor till Sverige är dyrt vilket kan minska viljan att göra rätt för sig. Jag har aldrig haft några problem med Sport-Bittl, de har rättat till misstag när det skett men så skulle jag inte heller låta någon annan montera bindningar åt mig. Kundtjänst har dock varit både trevligare och proffsigare i andra affärer som Telemark-Pyrenees, Snowcountry och Bergzeit. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Butiken Sport Bittl, är den att lita på?
Tillbaka
Topp