Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Butiker som säljer (dessa) Bergansjackor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hasse" data-source="post: 215290"><p>Bromma skidsport har jackorna eller iaf Rauland sade Jonas när jag pratade med han förrut idag så då vet du det iaf. Och om dom inte har jackan hemma så kan dom beställa hem OM det finns i lagret. Men börjar tydligen ta slut även där nu. </p><p></p><p>Och jag råkar ha alla tre jackorna du pratade om men visste inte då vart det gick att få tag på dom. Sen förstår jag inte att vissa människor är så slö så att man inte kan ringa ett samtal som oftast går fortare än att skriva massa strunt här så som både du och jag har gjort. I och för sig så har jag inte så mycket annat för mig så. </p><p></p><p>//Hasse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hasse, post: 215290"] Bromma skidsport har jackorna eller iaf Rauland sade Jonas när jag pratade med han förrut idag så då vet du det iaf. Och om dom inte har jackan hemma så kan dom beställa hem OM det finns i lagret. Men börjar tydligen ta slut även där nu. Och jag råkar ha alla tre jackorna du pratade om men visste inte då vart det gick att få tag på dom. Sen förstår jag inte att vissa människor är så slö så att man inte kan ringa ett samtal som oftast går fortare än att skriva massa strunt här så som både du och jag har gjort. I och för sig så har jag inte så mycket annat för mig så. //Hasse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Butiker som säljer (dessa) Bergansjackor?
Tillbaka
Topp