Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
butiksrace vs race
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 612619" data-attributes="member: 46762"><p>Mina Salomon SL-skidor är även de mjuka (troligtivs mjukast av dem alla!) och jäklar vad man kan skjuta iväg ibland. Dock har jag lyckats hålla mig från att ofrivilligt få pjäxorna ovanför huvudet... Bra träningen för positionen är det definitivt! Tyvärr är väl mina så pass mjuka att greppet inte riktigt är 100 på is, men sen har jag aldrig skött dem så som de borde skötas. Ska fråga polare med filar om jag inte kan få bättre på dem lite.</p><p></p><p>Jag håller med i allt du säger, dock skulle jag vilja tillägga att GS-skidor faktiskt går att slöåka och fulåka med, faktiskt väldigt bra! De kan vara lite svårare att få ut i sladd, men mer likt ett par gamla fullängdsskidor är svårt att komma (borträknas SG och DH) så nog fasen går det att köra fort och sladda! </p><p></p><p>Jag får väl se mitt inlägg som efterhandsgodkänt med tanke på likheterna i det MnO skrev, hehe...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 612619, member: 46762"] Mina Salomon SL-skidor är även de mjuka (troligtivs mjukast av dem alla!) och jäklar vad man kan skjuta iväg ibland. Dock har jag lyckats hålla mig från att ofrivilligt få pjäxorna ovanför huvudet... Bra träningen för positionen är det definitivt! Tyvärr är väl mina så pass mjuka att greppet inte riktigt är 100 på is, men sen har jag aldrig skött dem så som de borde skötas. Ska fråga polare med filar om jag inte kan få bättre på dem lite. Jag håller med i allt du säger, dock skulle jag vilja tillägga att GS-skidor faktiskt går att slöåka och fulåka med, faktiskt väldigt bra! De kan vara lite svårare att få ut i sladd, men mer likt ett par gamla fullängdsskidor är svårt att komma (borträknas SG och DH) så nog fasen går det att köra fort och sladda! Jag får väl se mitt inlägg som efterhandsgodkänt med tanke på likheterna i det MnO skrev, hehe... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
butiksrace vs race
Tillbaka
Topp