Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
butiksrace vs race
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PeterH" data-source="post: 614708" data-attributes="member: 82038"><p>Hej</p><p></p><p>Har också upptäckt riktiga Race Stock skidor.</p><p></p><p>Kör ett par Atomic SL R12 från 2007 som är byggda till en lätt toppåkare.</p><p>Jag gör dem rättvisa i enstaka svängar men då är det helt enkelt skitkul.</p><p>Lite käppar har jag också börjat med sista åren med stort nöje.</p><p></p><p>I helgen skaffade jag ett par splitter nya GS (ca 4 år gamla men helt nya och sjukt billiga). Det blev ett par Salomon V2 Röda, 180 cm, R21, Race Stock. Har inte hunnit åka på mitt exemplar ännu. Provade ett annat par några åk men det var för mjukt för att riktigt känna hur de var. Kändes som om det var lite svårt att initiera svängen men man fick bra driv ut ur svängen.</p><p>Det var grymt stabila i hög fart.</p><p>Hoppas på lite teståkning till helgen.</p><p></p><p>/Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PeterH, post: 614708, member: 82038"] Hej Har också upptäckt riktiga Race Stock skidor. Kör ett par Atomic SL R12 från 2007 som är byggda till en lätt toppåkare. Jag gör dem rättvisa i enstaka svängar men då är det helt enkelt skitkul. Lite käppar har jag också börjat med sista åren med stort nöje. I helgen skaffade jag ett par splitter nya GS (ca 4 år gamla men helt nya och sjukt billiga). Det blev ett par Salomon V2 Röda, 180 cm, R21, Race Stock. Har inte hunnit åka på mitt exemplar ännu. Provade ett annat par några åk men det var för mjukt för att riktigt känna hur de var. Kändes som om det var lite svårt att initiera svängen men man fick bra driv ut ur svängen. Det var grymt stabila i hög fart. Hoppas på lite teståkning till helgen. /Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
butiksrace vs race
Tillbaka
Topp