Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Bygg egen dolly
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petts" data-source="post: 875229" data-attributes="member: 40806"><p>Jag har sett att det finns en hel del poster där det finns frågor om dollys, slides, kranar osv. Här har ni en riktigt bra instruktionsfilm för hur ni enkelt kan bygga en egen dolly. Jag byggde en dolly utifrån en av hans tidigare filmer som faktiskt funkade sjukt bra och det bästa med allt är att det inte kostar speciellt mycket.</p><p></p><p>Den "nya" dollyn som han har byggt är väldigt liten och praktisk om man jämför med den jag byggde. Här är instruktionsfilmen till dollyn:</p><p></p><p>[MEDIA=vimeo]12798463[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petts, post: 875229, member: 40806"] Jag har sett att det finns en hel del poster där det finns frågor om dollys, slides, kranar osv. Här har ni en riktigt bra instruktionsfilm för hur ni enkelt kan bygga en egen dolly. Jag byggde en dolly utifrån en av hans tidigare filmer som faktiskt funkade sjukt bra och det bästa med allt är att det inte kostar speciellt mycket. Den "nya" dollyn som han har byggt är väldigt liten och praktisk om man jämför med den jag byggde. Här är instruktionsfilmen till dollyn: [MEDIA=vimeo]12798463[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Bygg egen dolly
Tillbaka
Topp