Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
bygga dh ram
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 197188" data-attributes="member: 52127"><p>tjena tänkte bara be om en tjänst om någon hade lust att ta lite mått på sin dh ram. då är det frmaförallt där bakhjulet sitter hur brett det är emellan dom grejerna som sticker ut därbak där man fäster hjulen i (altså hur brett det ska vara mellan ramdelarna där bakhjulet sitter). sesan är det altid bra att veta hur breda fästena på dämparen brukar vara sen när man ska köpa en sån och fästa på. (går ju antagligen att justera med nrickor men ett ungefärligt mått vore bra. tanken var att jag skulle bygga en dh ram i metall slöjden nästa termin bara en prototyp så den ska eventuellt aldrig sättas ihop men jag vill ha den så exakt som möjligt. ni vet hur det är i skolan man får inte vilka material man vill osv och kunskaper duger inte altid till men grejen är ju att jag tänkte försöka designa en egen dh ram som i slutet skull ekunna fungera. tack på förhand om ni har något annat tips är jag jättegald om ni skulle vilja säga dom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 197188, member: 52127"] tjena tänkte bara be om en tjänst om någon hade lust att ta lite mått på sin dh ram. då är det frmaförallt där bakhjulet sitter hur brett det är emellan dom grejerna som sticker ut därbak där man fäster hjulen i (altså hur brett det ska vara mellan ramdelarna där bakhjulet sitter). sesan är det altid bra att veta hur breda fästena på dämparen brukar vara sen när man ska köpa en sån och fästa på. (går ju antagligen att justera med nrickor men ett ungefärligt mått vore bra. tanken var att jag skulle bygga en dh ram i metall slöjden nästa termin bara en prototyp så den ska eventuellt aldrig sättas ihop men jag vill ha den så exakt som möjligt. ni vet hur det är i skolan man får inte vilka material man vill osv och kunskaper duger inte altid till men grejen är ju att jag tänkte försöka designa en egen dh ram som i slutet skull ekunna fungera. tack på förhand om ni har något annat tips är jag jättegald om ni skulle vilja säga dom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
bygga dh ram
Tillbaka
Topp