Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bygga Longboard!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Speciahlberg" data-source="post: 76665" data-attributes="member: 12122"><p>Jag brukar använda mig av lönn eller björk. Ädel trä ska funka det med har jag hört men det är dyrt,tungt och svårt att få tag på. Om du måste förstärka beror ju helt på hur du vill ha flexet i brädan.</p><p></p><p>jo randall 2 truckarna är riktigt fina till det mesta.men om du ska satsa på att åka 60 knyck och uppåt kanske Randal StreetLuge Competition trucken kan va nått eller annars fixa en ny king pin till r2:an</p><p></p><p>schyssta sulor till brädan kan jag rekommendera Kryptonics eller Abec 11</p><p></p><p>kolla in www.longboard.se för brädor,hjul,truckar och annat.</p><p></p><p>highvalley den 5:e juni! Kom dit! www.sideways.se</p><p></p><p>Ha en bra sommar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Speciahlberg, post: 76665, member: 12122"] Jag brukar använda mig av lönn eller björk. Ädel trä ska funka det med har jag hört men det är dyrt,tungt och svårt att få tag på. Om du måste förstärka beror ju helt på hur du vill ha flexet i brädan. jo randall 2 truckarna är riktigt fina till det mesta.men om du ska satsa på att åka 60 knyck och uppåt kanske Randal StreetLuge Competition trucken kan va nått eller annars fixa en ny king pin till r2:an schyssta sulor till brädan kan jag rekommendera Kryptonics eller Abec 11 kolla in www.longboard.se för brädor,hjul,truckar och annat. highvalley den 5:e juni! Kom dit! www.sideways.se Ha en bra sommar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Bygga Longboard!
Tillbaka
Topp