Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygga om hårtork till portabel pjäxtork.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grillo" data-source="post: 483064" data-attributes="member: 82137"><p>Tjena alla.</p><p>Har ett litet projekt jag tänkte prova, mest för att se om det går att göra på ett bra sätt eller inte.</p><p>Fick en beg. hårtork av en tjejkompis, som köpt en ny (ingen aning om varför då den här fungerar fortfarande). </p><p></p><p>Det jag tänkt är att tillverka någon sorts slangaddapter som man kan sätta fram på torken.</p><p></p><p>Vet att argumentet för att inte använda hårtork är att dom ofta blir överhettade, men jag tänkte koppla om lite i den så att jag antingen tar bort värme funktionen helt, eller så att man bara kör på svag värme.</p><p></p><p>Vad tror ni? Kan det funka? </p><p></p><p>Vet att en massa tråkiga människor kommer att skriva att det går lika bra med tidningspapper osv. men det skiter jag i, gör det lite på kul också. Och det är ju rätt coolt att kunna ha med en egen pjäxtork till Alperna ;P</p><p></p><p>Shine on // Grillo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grillo, post: 483064, member: 82137"] Tjena alla. Har ett litet projekt jag tänkte prova, mest för att se om det går att göra på ett bra sätt eller inte. Fick en beg. hårtork av en tjejkompis, som köpt en ny (ingen aning om varför då den här fungerar fortfarande). Det jag tänkt är att tillverka någon sorts slangaddapter som man kan sätta fram på torken. Vet att argumentet för att inte använda hårtork är att dom ofta blir överhettade, men jag tänkte koppla om lite i den så att jag antingen tar bort värme funktionen helt, eller så att man bara kör på svag värme. Vad tror ni? Kan det funka? Vet att en massa tråkiga människor kommer att skriva att det går lika bra med tidningspapper osv. men det skiter jag i, gör det lite på kul också. Och det är ju rätt coolt att kunna ha med en egen pjäxtork till Alperna ;P Shine on // Grillo [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygga om hårtork till portabel pjäxtork.
Tillbaka
Topp