Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygga om hårtork till portabel pjäxtork.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 483078" data-attributes="member: 47005"><p>Inte för att vara tråkig men var försiktig! Vet inte hur mycket du kan om el och sånt. Förhoppningsvis mer än mig. Jag öppnade en mixer (köksredskapet inte ljudredskapet) en gång för att försöka göra den kompatibel med 230V istället för 110 eller vad det är dom har i staterna. Slutade med att jag höll på att bränna ner halva köket.</p><p></p><p>Vet inte hur många varv i minuten den snurrade innan den brann upp men jag har aldrig hört något accelerera så sjukt snabbt...</p><p></p><p>Eftersom du dessutom kommer använda torken under en längre tid oövervakad så blir risken för olycka ännustörre. Snacka med en elektriker!</p><p></p><p>Lycka till! Bilder uppskattas alltid!</p><p></p><p>Jeffa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 483078, member: 47005"] Inte för att vara tråkig men var försiktig! Vet inte hur mycket du kan om el och sånt. Förhoppningsvis mer än mig. Jag öppnade en mixer (köksredskapet inte ljudredskapet) en gång för att försöka göra den kompatibel med 230V istället för 110 eller vad det är dom har i staterna. Slutade med att jag höll på att bränna ner halva köket. Vet inte hur många varv i minuten den snurrade innan den brann upp men jag har aldrig hört något accelerera så sjukt snabbt... Eftersom du dessutom kommer använda torken under en längre tid oövervakad så blir risken för olycka ännustörre. Snacka med en elektriker! Lycka till! Bilder uppskattas alltid! Jeffa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygga om hårtork till portabel pjäxtork.
Tillbaka
Topp