Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygge av "Foam pit"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="leonardpihlblad" data-source="post: 564064" data-attributes="member: 95462"><p>hejsan alla, jag har en kontakt som jag kan fixa skumgummi av, vet inte exakta priset men det är ungefär 600-800 kr bal. beroende på hur mycket man köper</p><p></p><p>en bal är ungefär 1.5 i kubikmeter men expanderar till cirka 5-6 kubikmeter av fin, ren skumgummi.</p><p></p><p>all skumgummi är uppskärd och klar i småbitar, så det är bara att kasta i det i en foampit till exempel</p><p></p><p>skumgummit är också flammsäkert och kan inte heller spricka av bitande kyla,</p><p>man kan inte heller få hud irritationer av skumgummit,</p><p></p><p>det lättaste är om man har en lastbild eftersom balarna är ganska tunga när dom är packade,</p><p>jag har truck och allt annat som behövs, dom går att rulla för hand också.</p><p></p><p>skicka till min mejl eller ring om ni är intreserade</p><p></p><p>Leonard_pihlblad6@hotmail.com</p><p>0705538675</p><p>MVH LEONARD,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="leonardpihlblad, post: 564064, member: 95462"] hejsan alla, jag har en kontakt som jag kan fixa skumgummi av, vet inte exakta priset men det är ungefär 600-800 kr bal. beroende på hur mycket man köper en bal är ungefär 1.5 i kubikmeter men expanderar till cirka 5-6 kubikmeter av fin, ren skumgummi. all skumgummi är uppskärd och klar i småbitar, så det är bara att kasta i det i en foampit till exempel skumgummit är också flammsäkert och kan inte heller spricka av bitande kyla, man kan inte heller få hud irritationer av skumgummit, det lättaste är om man har en lastbild eftersom balarna är ganska tunga när dom är packade, jag har truck och allt annat som behövs, dom går att rulla för hand också. skicka till min mejl eller ring om ni är intreserade Leonard_pihlblad6@hotmail.com 0705538675 MVH LEONARD, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygge av "Foam pit"
Tillbaka
Topp