Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygger en skidbostad på en pickup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 1017821"><p>Själv fäller jag sätena i mondeo kombin å hivar in en dubbel skum-madrass, funkar bra - gemytligt kryp-in även om man inte kan sitta upp rakt där bak. Körde så 2 helger i fjällen under vårvintern å 4 veckor i somras. Dock har jag en fråga ang. uppvärmning: har ju pluggat in motorvärmare-kabeln när det blivit för kyligt å på så sätt fått värme genom kupé-värmaren.</p><p>Men, visst är det ej bra för motorn att köra för mycket & länge på motorvärmaren, & isf varför? Och idé på hur man enbart kör kupé-fläkten? Man kan ju iof dra in sladden genom en springa i fönstret & plugga igen resten av glipan med något sorts material (å på så vis får man ju också lite bättre ventilation i bilen)...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 1017821"] Själv fäller jag sätena i mondeo kombin å hivar in en dubbel skum-madrass, funkar bra - gemytligt kryp-in även om man inte kan sitta upp rakt där bak. Körde så 2 helger i fjällen under vårvintern å 4 veckor i somras. Dock har jag en fråga ang. uppvärmning: har ju pluggat in motorvärmare-kabeln när det blivit för kyligt å på så sätt fått värme genom kupé-värmaren. Men, visst är det ej bra för motorn att köra för mycket & länge på motorvärmaren, & isf varför? Och idé på hur man enbart kör kupé-fläkten? Man kan ju iof dra in sladden genom en springa i fönstret & plugga igen resten av glipan med något sorts material (å på så vis får man ju också lite bättre ventilation i bilen)... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Bygger en skidbostad på en pickup
Tillbaka
Topp