Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Byta band/sidorplastgrejen på oakley crowbar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 397479"><p>Japp, out rigger heter den yttre kanten strapet är fast i.</p><p>Det kan vara som du säger att hela out riggern sitter fast i strapet och att båda byts ut men jag har för mig att det endast är strapet man kopplar lös. Kan ha fel, var ett tag sedan jag hade crowbars och nu när jag tänker efter låter även det ganska logiskt att det är hela riggern och strapet som byts. Ni får testa, någon som vågat slita av riggern ännu?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 397479"] Japp, out rigger heter den yttre kanten strapet är fast i. Det kan vara som du säger att hela out riggern sitter fast i strapet och att båda byts ut men jag har för mig att det endast är strapet man kopplar lös. Kan ha fel, var ett tag sedan jag hade crowbars och nu när jag tänker efter låter även det ganska logiskt att det är hela riggern och strapet som byts. Ni får testa, någon som vågat slita av riggern ännu? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Byta band/sidorplastgrejen på oakley crowbar?
Tillbaka
Topp