Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Byta snowboard mot skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1197522" data-attributes="member: 136280"><p>Jag har gjort resan du planerar och har liknande bakgrund. Köpte ett nybörjarpaket på sportaffär och gav mig ut i lokala anläggningen. Efter en dag tog jag mig utan bekymmer ner med plogande och sladdsvängar sen gav jag mig sjutton på att lära mig ordentligt så jag tillbringade all tid på skidorna. Efter några år gick jag steg ett och två på skidlärarutbildningen vilket gjorde väldigt mycket för min egen åkning.</p><p>Kör på, det är faktiskt kul med skidor också, fast inte lika kul som brädan : )</p><p>Lycka till, och ta hjälp av skidåkande vänner om det finns möjlighet.</p><p>Ja just det, val av skidor... jag köpte billigt då jag inte trodde jag skulle fastna för det men valde efter första året att köpa en roligare skidor som lämpade sig bättre för åkning över hela berget. ( Völkl Bridge)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1197522, member: 136280"] Jag har gjort resan du planerar och har liknande bakgrund. Köpte ett nybörjarpaket på sportaffär och gav mig ut i lokala anläggningen. Efter en dag tog jag mig utan bekymmer ner med plogande och sladdsvängar sen gav jag mig sjutton på att lära mig ordentligt så jag tillbringade all tid på skidorna. Efter några år gick jag steg ett och två på skidlärarutbildningen vilket gjorde väldigt mycket för min egen åkning. Kör på, det är faktiskt kul med skidor också, fast inte lika kul som brädan : ) Lycka till, och ta hjälp av skidåkande vänner om det finns möjlighet. Ja just det, val av skidor... jag köpte billigt då jag inte trodde jag skulle fastna för det men valde efter första året att köpa en roligare skidor som lämpade sig bättre för åkning över hela berget. ( Völkl Bridge) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Byta snowboard mot skidor
Tillbaka
Topp