Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Byta snowboard mot skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Louice Selberg" data-source="post: 1197587" data-attributes="member: 171115"><p>Jag tycker bräda är roligare, men det är väl helt och hållet tycke och smak. Jag tänker att mitt tips är att testa skidor eftersom du verkar nyfiken. Gå en kurs eller ta några lektioner med en duktig lärare. Alpint är ändå lättare att komma igång på än både snowboard och telis, men att bli bra och känna sig bekväm kräver nog sin tid. Som med allt.</p><p></p><p>Jag skulle satsa på att hyra/låna första gångerna för att se om det är något du gillar och kommer fortsätta med alls. Bra att känna på några olika skidor också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Louice Selberg, post: 1197587, member: 171115"] Jag tycker bräda är roligare, men det är väl helt och hållet tycke och smak. Jag tänker att mitt tips är att testa skidor eftersom du verkar nyfiken. Gå en kurs eller ta några lektioner med en duktig lärare. Alpint är ändå lättare att komma igång på än både snowboard och telis, men att bli bra och känna sig bekväm kräver nog sin tid. Som med allt. Jag skulle satsa på att hyra/låna första gångerna för att se om det är något du gillar och kommer fortsätta med alls. Bra att känna på några olika skidor också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Byta snowboard mot skidor
Tillbaka
Topp