Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta till tech-bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mangan77" data-source="post: 1213708" data-attributes="member: 172105"><p>Någon som kan svara på ifall man kan byta till tech-bindning på sina skidor utan att förstöra dem?</p><p>- Tänker på om hållfastheten blir för dålig eftersom jag räknar med att behöva borra nya hål.</p><p>- Vad fyller man igen de gamla hålen med?</p><p></p><p>Har idag Marker Tour F10 på ett par K2 Wayback men behöver lätta på utrustningen. Tänker att det är billigare att byta till tech-bindning än att köpa nya skidor + bindningar.</p><p>Nya pjäxor ligger redan i budget, men skulle hellre lägga pengar på resor än utrustning.</p><p></p><p>Bindningarna jag tänkte byta till är ATK Haute Route eller ATK Release 10.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mangan77, post: 1213708, member: 172105"] Någon som kan svara på ifall man kan byta till tech-bindning på sina skidor utan att förstöra dem? - Tänker på om hållfastheten blir för dålig eftersom jag räknar med att behöva borra nya hål. - Vad fyller man igen de gamla hålen med? Har idag Marker Tour F10 på ett par K2 Wayback men behöver lätta på utrustningen. Tänker att det är billigare att byta till tech-bindning än att köpa nya skidor + bindningar. Nya pjäxor ligger redan i budget, men skulle hellre lägga pengar på resor än utrustning. Bindningarna jag tänkte byta till är ATK Haute Route eller ATK Release 10. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Byta till tech-bindning
Tillbaka
Topp